
Hvorfor fornøydgaranti?

I Happybytes jobber vi hver dag for at våre kunder skal være fornøyd. Vi er ikke fornøyd før du er fornøyd. Derfor gir vi deg fornøydgaranti.
En viktig del av det å bli fornøyd er at du som kunde vet hva du kan forvente deg av oss. Derfor har vi laget en egen side der vi forteller deg akkurat hva du skal kunne forvente av oss. Denne finner du her.
Dersom du som kunde fortsatt føler at vi ikke innfrir på det vi har lovet, har vi ikke gjort jobben vår. Det tar vi ansvar for med vår fornøydgaranti.
Slik fungerer garantien

Det tar litt tid å bli kjent. Derfor trer garantien i kraft først 3 måneder etter at du ble kunde. Dersom du opplever at vi etter 3 måneder ikke leverer på det vi har sagt du kan forvente av oss, kan du be om å få penger tilbake.
Har du en sak eller noe du ønsker å klage på trenger vi en saklig begrunnelse for hvorfor du ikke er fornøyd. Med «saklig grunn» mener vi at grunnen til at du ikke er fornøyd må basere seg på at vi ikke har levert på det vi har lovet. Er du usikker på om du har grunnlag for å klage vil vi heller høre fra deg en gang for mye enn en gang for lite.
Er du noe du ikke er fornøyd med, fyll ut dette skjemaet.


Hva får du igjen på garantien?

I prinsippet kan man få igjen alle pengene man har brukt på mobilabonnementet hos Happybytes, men det er noen begrensninger:
- Bruk av tredjeparts-betalingstjenester som Strex, parkering o.l. dekkes ikke
- Maksbeløpet per abonnement er begrenset til kr 1000,-
- Du kan kun benytte deg av garantien 2 ganger per kalenderår
Du kan f.eks. ikke klage på at «prisen for å ringe til Sverige var for høy» hvis prisen er den samme som da man bestilte eller man har fått informasjon om prisendringer. Man kan derimot klage på at «prisen for å ringe til Sverige var høyere enn opplyst» om det skulle være tilfellet.
Som tidligere nevnt, er du ikke fornøyd vil vi heller høre fra deg en gang for mye enn en gang for lite. Klageskjema finner du her.
Kom i gang med Happybytes
Glem meldinger om oppbrukt datakvote. Betal for det du faktisk bruker, til riktig pris og med full kontroll.
Kontakt oss
Send oss en e-post på
kundeservice@happybytes.no
eller chat med oss nederst i høyre hjørne.
Åpningstider: Hverdager 9-17