Happybytes - Bestill Happybytes Bare Data

Happybytes Bare Data

Mobilt bredbånd. Betal for det du bruker. Når du bruker det.

Smart Mobilt Bredbånd – tilpasset deg

Med Happybytes Bare Data betaler du kun for den mengden mobildata du faktisk har brukt.

For komplett oversikt over våre mobildatapriser kan du laste ned Excel ark her (Merk: filen er på 18 MB)

Ingen dyre datapakker

Full Telenor-dekning

Ingen bindingstid

Gjelder kun i Norge

Datakontroll

Greit å vite før du bestiller

  • Fri fart er standard hos oss, men denne kan variere med dekning og andre forhold. Du kan forvente opptil 100 Mbit/s.
  • Ingen binding. Hos oss er du kunde fordi du ønsker det, ikke fordi du må.
  • Ingen månedsavgift. Bruker du ikke noe data, betaler du ikke noe.
  • Bare i Norge. Happybytes Bare Data virker kun på Telenors nett i Norge, og vil ikke ha dekning der dette nettet ikke har det.

Våre vilkår, personvernerklæring og dine rettigheter til å angre på en bestilling finner du her.

Hvorfor Happybytes Bare Data

Tilpasset ditt bruk

For mange av oss varierer det hvor mye data vi trenger hver måned. Happybytes Bare Data er tilpasset deg med varierende forbruk. Du betaler kun for det du faktisk bruker, og jo mer du bruker, desto billigere blir prisen per GB. Bruker du ingenting, ja, da betaler du ingenting. Akkurat slik det bør være.

Perfekt for hytte, båt og camping

Har du hytte, båt eller campingvogn som du bruker i ferier og en helg nå og da? Da er Happybytes Bare Data perfekt for deg. Stream favorittfilmen i HD en regnfull høstdag på fjellet, uten å bli forstyrret av plagsomme SMSer om at du er gått tom for data. Bruk så mye du vil. Når du vil. Til riktig pris.

Velg din egen ruter

Hos Happybytes får du ikke pakkeløsninger med trådløs ruter inkludert mot at du binder deg til en årsavtale. Vi er motstandere av bindingstid, og dessuten finnes det ikke én trådløs ruter som passer for alle. Kjøp den som passer best for ditt bruk, og få det meste ut av ditt Happybytes-abonnement.

Ofte stilte spørsmål

Hvilket nett bruker Happybytes?

Happybytes leier nett av Telenor, og har samme dekning og hastigheter som Telenors egne kunder.

Hvordan unngår jeg å bruke altfor mye data?

Med Happybytes Bare Data betaler du kun for den dataen du faktisk bruker, og det er ikke noe som heter «for mye data» eller dyre «ekstradata».

Ønsker du derimot å begrense hvor mye data du skal kunne bruke kan du fint gjøre dette på Min Side:

Datastruping: 
Her kan velge en en grense for hvor mye data du kan bruke før hastigheten begrenses, og dermed også bruken. Som standard er denne grensen satt til 20 GB når du bestiller abonnementet.

Du vil få en varslings-SMS før du når denne grensen, eller en grense du har satt selv, og kan gå inn på Min Side å enten øke grensen eller fjerne den helt.

Slå av mobildata:
Du kan også slå mobildata helt av enten på Min Side.

Har du noen spørsmål rundt hastighetsstruping, mulige grensenivåer eller annet så er det bare å spørre kundeservice i chatten nede i høyre hjørne (blå snakkeboble) eller sende en e-post til kundeservice@happybytes.no

Hva skjer om jeg ikke bruker abonnementet noen måneder?

Bruker du ikke noe data en måned får du heller ingen faktura.

Happybytes Bare Data er laget for deg som har litt varierende bruk fra måned til måned. Derfor har vi heller ingen fast månedsavgift. Du betaler kun for det du bruker, når du bruker det.

Skal du f.eks. ha Bare Data til internett på hytta trenger du kanskje ikke data hele året. De månedene du ikke er på hytta får du heller ingen regning i posten. Enkelt og greit.

Merk: Abonnementet termineres dersom det står helt ubrukt i 18 mnd.

Jeg er mobilkunde hos dere, burde jeg velge Bare Data om jeg trenger internett på hytta?

Har du spørsmål om Data-SIM, kontakt vår kundeservice via chatten nede i høyre hjørne (blå snakkeboble) eller send en e-post til kundeservice@happybytes.no.