Hvordan setter jeg opp BankID på mobilen?
Våre SIM-kort støtter BankID på mobil. Alt du trenger å gjøre er å sette opp BankID på mobil i nettbanken din. Les mer om hvordan du setter opp BankID på mobil i nettbanken her.
Koster det noe å bruke BankID?
Våre mobilabonnement inkluderer bruk av BankID så det koster ikke noe ekstra.
Hva skjer med BankID når jeg bytter SIM-kort?
Når du får et nytt SIM-kort eller det kortet du har sperres, vil ikke BankID på mobil fungere på din mobilen. Du må aktivere BankID på mobil på nytt for det nye SIM-kortet. Les mer om hvordan du setter opp BankID på mobil i nettbanken her.
Hva gjør jeg dersom BankID ikke virker?
Ettersom våre SIM-kort har automatisk støtte for BankID på mobil ligger problemet mest sannsynlig i nettbanken eller nettleseren. Om du har problemer med å sette opp BankID på mobilen kan du derfor enten ta kontakt med banken din eller se om du finner feilen med BankIDs egen feilsøkingsguide her. Les mer om hvordan du setter opp BankID på mobil i nettbanken her.
Det kan også være at det er feil i mobilnettet. Slike feil blir umiddelbart fulgt opp og utbedret, og vi anbefaler at man forsøker igjen litt senere. Se statusmelding for feil i mobilnettet som påvirker BankID her (øverst til venstre).
Kontakt oss
Send oss en e-post på
kundeservice@happybytes.no
eller chat med oss nederst i høyre hjørne.
Åpningstider:
Alle hverdager 09:00-17:00