Sånn funker det
Med Bare Data får du mobilt bredbånd helt uten bindingstid og fast månedskostnad. Du betaler kun for mobildata du bruker, når du bruker det.
Skal du f.eks. ha Bare Data til internett på hytta trenger du kanskje ikke data hele året. De månedene du ikke er på hytta får du heller ingen regning i posten. Enkelt og greit.
Betal kun for mobildata du bruker
For komplett oversikt over våre mobildatapriser kan du laste ned Excel ark her (Merk: filen er på 18 MB)
Inkludert i abonnementet
- Full Telenor-dekning 4G/5G
- Ingen bindingstid
- Ingen fast månedskostnad
- Kan kun brukes i Norge
- Fri fart (forvent inntil 300 Mbit/s
- Datakontroll på Min Side
Inkludert i abonnementet
- Full Telenor-dekning 4G/5G
- Ingen bindingstid
- Ingen fast månedskostnad
- Kan kun brukes i Norge
- Fri fart (forvent inntil 300 Mbit/s)
- Datakontroll på Min Side
Hvorfor Happybytes Bare Data
Ofte stilte spørsmål
Hvordan kommer jeg best i gang med Bare Data?
Hvilket nett bruker Happybytes?
Happybytes leier nett av Telenor, og har samme dekning og hastigheter som Telenors egne kunder.
Hvordan unngår jeg å bruke altfor mye data?
Med Happybytes Bare Data betaler du kun for den dataen du faktisk bruker, og det er ikke noe som heter «for mye data» eller dyre «ekstradata».
Ønsker du derimot å begrense hvor mye data du skal kunne bruke kan du fint gjøre dette på Min Side:
Datasbrems:
Her kan velge en en grense for hvor mye data du kan bruke før hastigheten begrenses, og dermed også bruken. Som standard er denne grensen satt til 25 GB, med mindre du valgte noe annet da du bestilte abonnementet.
Du vil få en varslings-SMS før du når denne grensen, eller en grense du har satt selv, og kan gå inn på Min Side å enten øke grensen eller fjerne den helt. Husk at du fortsatt kan bruke mer data enn grensen du har satt, det vil bare gå mye saktere. Se hvordan du kan sperre helt for mobildata nedenfor.
Slå av mobildata:
Du kan også slå mobildata helt av enten på Min Side.
Har du noen spørsmål rundt hastighetsstruping, mulige grensenivåer eller annet så er det bare å spørre kundeservice i chatten nede i høyre hjørne eller sende en e-post til kundeservice@happybytes.no
Hva skjer om jeg ikke bruker abonnementet noen måneder?
Bruker du ikke noe data en måned får du heller ingen faktura.
Happybytes Bare Data er laget for deg som har litt varierende bruk fra måned til måned. Derfor har vi heller ingen fast månedsavgift. Du betaler kun for det du bruker, når du bruker det.
Skal du f.eks. ha Bare Data til internett på hytta trenger du kanskje ikke data hele året. De månedene du ikke er på hytta får du heller ingen regning i posten. Enkelt og greit.
Merk: Abonnementet termineres dersom det står helt ubrukt i 18 mnd.
Jeg er mobilkunde hos dere, burde jeg velge Bare Data om jeg trenger internett på hytta?