Kom i gang med

Happybytes-appen

Hva er Happybytes-appen?

Happybytes-appen er en forlengelse av Min Side og lar deg gjøre alt det samme som du ville gjort der, bare lettere tilgjengelig.

Du slipper å besøke Min Side via en nettleser og appen husker også innloggingsinformasjonen mellom hvert besøk.

For å logge deg inn i appen første gang bruker du bare samme innloggingsinformasjon som på Min Side.

Typiske funksjoner du finner i appen er:

  • Forbruk så langt i måneden
  • Fakturaoversikt
  • Tilleggstjenester
  • Databrems
  • PIN- og PUK-koder

Slik laster du ned appen

Happybytes-appen finnes både i iOS-utgave for iPhone-brukere og en Android-utgave for alle med Android-telefoner.

De ulike appene finner du her:

  • iOS-app (for iPhone)
  • Android (for Android-telefoner som Samsung, Huawei, Sony, etc.)

Når du har lastet ned appen vil den legge seg på telefonen din.

App-ikonet på telefonen din vil se slik ut:

Slik bruker du Happybytes-appen

Vi har laget en forklaringsvideo for hvordan du logger inn i appen og tar i bruk funksjonene den tilbyr. Videoen ser du nedenfor:

For en nøyere gjennomgang av funksjonene du finner i appen og på Min Side kan du se vår «Min Side»-video som du finner her

Appen virker ikke, hva kan jeg gjøre?

Får du ikke appen til å virke? Nedenfor har vi samlet ulike årsaker til hvorfor appen ikke virker og hvordan du kan løse dem:

Happybytes-appen bruker samme innloggingsinformasjon som  Min Side. Dersom du har endret innloggingsinformasjon et av stedene vil dette derfor gjelde på både i appen og på Min Side.
Eksempel: Dersom du endrer passord når du er inne på Min Side og så prøver å logge inn i appen med det gamle passordet senere vil du få en feilmelding om at passordet er feil. Selv om du ikke har endret passord i appen.

Har du problemer med innlogging kan du prøve «glemt passord»-funksjonen, eller ta kontakt med oss enten i kundeservice-chatten eller ved å sende en e-post til kundeservice@happybytes.no.

Om appen skulle henge seg opp kan det være lurt å restarte den helt. Det gjør du ved å lukke den helt, for så å åpne den på nytt.
Dersom du fortsatt har problemer selv etter at du har startet appen på nytt vil vi anbefale deg å slette appen fra mobilen og laste den ned på nytt, da det kan ha oppstått problemer i forbindelse med installasjonen på telefonen ved første forsøk.