Kom i gang med
Happybytes-appen
Hva er Happybytes-appen?
Happybytes-appen er en forlengelse av Min Side og lar deg gjøre alt det samme som du ville gjort der, bare lettere tilgjengelig.
Du slipper å besøke Min Side via en nettleser og appen husker også innloggingsinformasjonen mellom hvert besøk.
For å logge deg inn i appen første gang bruker du bare samme innloggingsinformasjon som på Min Side.
Typiske funksjoner du finner i appen er:
- Forbruk så langt i måneden
- Fakturaoversikt
- Tilleggstjenester
- Databrems
- PIN- og PUK-koder
Slik laster du ned appen
Happybytes-appen finnes både i iOS-utgave for iPhone-brukere og en Android-utgave for alle med Android-telefoner.
De ulike appene finner du her:
Når du har lastet ned appen vil den legge seg på telefonen din.
App-ikonet på telefonen din vil se slik ut:
Appen virker ikke, hva kan jeg gjøre?
Får du ikke appen til å virke? Nedenfor har vi samlet ulike årsaker til hvorfor appen ikke virker og hvordan du kan løse dem:
Jeg får ikke logget inn?
Happybytes-appen bruker samme innloggingsinformasjon som Min Side. Dersom du har endret innloggingsinformasjon et av stedene vil dette derfor gjelde på både i appen og på Min Side.
Eksempel: Dersom du endrer passord når du er inne på Min Side og så prøver å logge inn i appen med det gamle passordet senere vil du få en feilmelding om at passordet er feil. Selv om du ikke har endret passord i appen.
Har du problemer med innlogging kan du prøve «glemt passord»-funksjonen, eller ta kontakt med oss enten i kundeservice-chatten eller ved å sende en e-post til kundeservice@happybytes.no.
Appen har hengt seg opp helt?
Om appen skulle henge seg opp kan det være lurt å restarte den helt. Det gjør du ved å lukke den helt, for så å åpne den på nytt.
Dersom du fortsatt har problemer selv etter at du har startet appen på nytt vil vi anbefale deg å slette appen fra mobilen og laste den ned på nytt, da det kan ha oppstått problemer i forbindelse med installasjonen på telefonen ved første forsøk.