Happybytes bytter tjenesteplattform

Her finner du alt om bytte av SIM-kort, BankID app og mobilinnstillinger

Vår nye tjenesteplattform åpner for å utvikle en rekke nye mobiltjenester vi tror du vil finne spennende. Selvfølgelig skal vi fortsette å gi deg det vi vet er viktigst for deg som kunde:

– de beste mobilprisene, full Telenor-dekning og den beste kundeservicen

Du får tilsendt nytt SIM-kort

Med ny plattform får alle kunder nye SIM-kort. Dette erstatter SIM-kortet du har i telefonen din i dag.

Det er raskt og enkelt å bytte SIM-kort, og du beholder selvfølgelig det samme mobilnummeret og abonnementet du har i dag med samme datamengde og lave pris. Du vil motta ditt nye SIM-kort i løpet av de neste 14 dagene, sammen med informasjon om når bytte skjer.

MERK:Har du bestilt abonnement hos oss etter den 25. oktober 2022 er SIM-kortet du mottar tilpasset ny tjenesteplattform og du finner mer informasjon og kundeservice ved å klikke her

Bruker du fortsatt BankID på mobil?

BankID på mobil fases ut til fordel for BankID-app. Dersom du fortsatt bruker BankID på mobil må du aktivere BankID-app før du tar i bruk ditt nye SIM-kort.

Vi anbefaler at du gjør dette allerede i dag. Du kan lese mer om BankID på app og hvordan du går frem for å aktivere det her: https://www.bankid.no/privat/bankid-app/

Hva skjer videre?

Du vil motta eget brev med nytt SIM-kort samt en SMS som minner deg på tidspunktet for bytte i god tid i forveien. Det eneste du trenger å gjøre er å ta ut det gamle SIM-kortet fra telefonen og sette inn det nye på tidspunktet som du får oppgitt fra oss.