Happybytes bytter tjenesteplattform
Her finner du alt om bytte av SIM-kort, BankID app og mobilinnstillinger
Kom i gang med BankID app
Les mer
Tips for SIM-kort bytte
Les mer
Mobildata og MMS innstillinger
Les mer
Mobildata og MMS innstillinger
Les mer
Kom i gang med BankID app
Tips for SIM-kort bytte
Mobildata og MMS innstillinger
Mobildata og MMS innstillinger
Vår nye tjenesteplattform åpner for å utvikle en rekke nye mobiltjenester vi tror du vil finne spennende. Selvfølgelig skal vi fortsette å gi deg det vi vet er viktigst for deg som kunde:
– de beste mobilprisene, full Telenor-dekning og den beste kundeservicen
Med ny plattform får alle kunder nye SIM-kort. Dette erstatter SIM-kortet du har i telefonen din i dag.
Det er raskt og enkelt å bytte SIM-kort, og du beholder selvfølgelig det samme mobilnummeret og abonnementet du har i dag med samme datamengde og lave pris. Du vil motta ditt nye SIM-kort i løpet av de neste 14 dagene, sammen med informasjon om når bytte skjer.
MERK:Har du bestilt abonnement hos oss etter den 25. oktober 2022 er SIM-kortet du mottar tilpasset ny tjenesteplattform og du finner mer informasjon og kundeservice ved å klikke her
BankID på mobil fases ut til fordel for BankID-app. Dersom du fortsatt bruker BankID på mobil må du aktivere BankID-app før du tar i bruk ditt nye SIM-kort.
Vi anbefaler at du gjør dette allerede i dag. Du kan lese mer om BankID på app og hvordan du går frem for å aktivere det her: https://www.bankid.no/privat/bankid-app/
Du vil motta eget brev med nytt SIM-kort samt en SMS som minner deg på tidspunktet for bytte i god tid i forveien. Det eneste du trenger å gjøre er å ta ut det gamle SIM-kortet fra telefonen og sette inn det nye på tidspunktet som du får oppgitt fra oss.