Kan dere forklare beløpet vi fikk på vår første faktura?
Vi har laget en egen side som svarer på en del vanlige spørsmål om faktura, den finner dere her.
Kommer faktura på e-post eller brev?
Vi sender kun fakturaer per e-post og tilbyr dessverre ikke faktura per post.
Kan vi betale fakturaen fra dere med Vipps?
Nei, bedrifter kan ikke betale med Vipps hos oss.
Merk: Dette gjelder kun fakturaen fra oss. Dere kan fint bruke Vipps på vanlig måte med vårt abonnement uten at det koster dere noe ekstra, utover det lille appen bruker av data.
Hvor kan man se hvilke fakturaer som er betalt?
Har dere spørsmål om hvilke fakturaer som er betalt, hvilke som ligger til forfall og hvor mye som evt. gjenstår å betale kan dere se det på Min Bedrift.
Kan jeg benytte meg av EHF?
Vi tilbyr per i dag ikke EHF, men dette er under utvikling. Faktura sendes ut på epost til.
Hvor mange nummer kan man ha på samme faktura?
Med Happybytes Bedrift kan man samle 10 telefonnummer på samme faktura. Hvert nummer har sitt eget abonnement. Felles faktura krever at alle nummerne har bedriften som juridiske eier.
I tillegg kan hvert av nummerne ha to data-SIM hver, samt ett tvilling-SIM. Bruk på disse vil belastes samme abonnement og havner på samme faktura.
Vi har noen spørsmål angående vår faktura som vi ikke finner svar på her, hva gjør vi?
Vi har laget en egen side som svarer på en del vanlige spørsmål om faktura, den finner dere her. Er det fortsatt noe dere lurer på så kan dere kontakte oss direkte i chatten nederst til høyre, eller dere kan sende en e-post til kundeservice@happybytes.no
Hva er "servicetjenester" og hvorfor må man betale for det?
Servicetjenester er samtaler til spesialnummer som ikke er inkludert i abonnementet. Dette er typisk opplysningstjenester som 1881 og samtaler til 820-nummer. Utfyllende oversikt over prisene til spesialnummer finner man her.
Hva er "Kjøp av tjenester, eks. parkering og donasjoner" og hvorfor er vi belastet for det?
Linjen for «Kjøp av tjenester, eks. parkering og donasjoner» på fakturaen omhandler kjøp av tjenester eller produkter dere har bestilt og valgt å betale for med SMS. Du kan sperre ditt abonnement for bruk av innholdstjenester på Min Bedrift.
Dette kan være alt fra parkering, bompasseringer, stemmegivning via mobil, donasjoner til veldedige organisasjoner, spill-, strømme- og varslingstjenester, nummersøk, ringetoner eller mobilbetaling for annonser. Prisene varierer og settes av hver enkelt tilbyder. Happybytes viderefakturerer kun for kostnaden og vi har dessverre ingen kontroll over belastninger fra slike innholdstjenester.
Leverandørene av innholdstjenestene kan være mange ulike, men som kunde av Happybytes kan du logge deg inn på nettsidene til Strex hvor du finner informasjon om hva du er belastet for, hvilken innholdsleverandør som har belastet deg og kontaktinformasjon til disse.
Merk:
Enkelte innholdstjenester er abonnementsbasert, så her er det viktig å være oppmerksom på eventuelle bindings- og avtaletider. For å stoppe eventuelle abonnement på en innholdstjeneste må du sende SMS med f.eks kodeord STOPP (avhenger av leverandøren) til det aktuelle nummeret (innholdstjenesten).
Er du uenig i beløpet du har blitt belastet for? Ta kontakt med leverandøren eller Strex så hjelper de deg.
Hvor kan vi se hvem som har belastet oss?
For å finne ut hvem som har belastet dere anbefaler vi dere å se om dere finner nummeret som har belastet dere på denne siden. Her finner man også kontaktinformasjon til selskapet som leverer tjenestene og eier nummeret dere er blitt belastet for.
Ved å sende STOPP til avsendernummeret vil dere få tilsendt en bekreftelse på oppsigelse, eller instruksjoner knyttet til oppsigelse. Det skal alltid stå informasjon om hvordan man sier opp tjenesten i hver melding de som leverer innholdstjenestene sender dere.
Kan man sperre et nummer for innholdstjenester?
Klart det.
Man kan sperre abonnementet sitt for innholdstjenester på Min Bedrift, eller ved å kontakte vår kundeservice via chatten nederst til høyre, eller sende en e-post til kundeservice@happybytes.no
Kontakt oss
Send oss en e-post på
kundeservice@happybytes.no
eller chat med oss nederst i høyre hjørne.
Åpningstider: Hverdager 9-17