Hva slags abonnement har Happybytes?
Happbytes tilbyr ett mobilabonnementet til bedrifter; Happybytes Bedrift
Happybytes Bedrift består av en fast Basis-del og en variabel Mobildata-del:
Basis: Med Happybytes Bedrift betaler du en fast månedsavgift på 75,- (eksl mva) som inkluderer:
- Fri bruk av tale og meldinger i Norge og EU/EØS*
- 4G-tale og WiFi-tale inkludert
- Fri bruk av BankID
- Full Telenor-dekning
- Billige samtaler og meldinger til og fra utlandet
*Vær oppmerksom på at egne priser gjelder for: Trafikk fra Norge til Utlandet (også EU/EØS), trafikk i utlandet (utenfor EU/EØS ), trafikk til spesialnummer og innholdstjenester, bruk på skip/ferge, fly og satellitt. Fri bruk inkluderer inntil 10.000 min/SMS/MMS (bruk utover inkludert kr 0,24 pr min/SMS/MMS)
Mobildata: Data takseres per MB og man betaler kun for det man faktisk bruker. Jo mer data man bruker jo billigere blir prisen per MB. For eksempel koster den første GB 119,20 kr mens det fra og med 10 GB kun koster ca. 5,60 kr for neste GB.
Mer informasjon om Happybytes Bedrift finner du her.
Hvem kan bestille mobilabonnement hos Happybytes?
Alle bedrifter med norsk organisasjonsnummer kan bestille abonnement hos oss. Det gjøres en kredittsjekk ved bestilling.
Vær oppmerksom på at videreføring av nummer fra et annet mobilselskap kun kan bestilles av den bedriften eller personen som er juridisk eier av abonnementet i dag. Dersom dere ønsker å overføre eierskapet av et nummer til/fra noen andre kan det gjøres ved å fylle ut og sende inn et eierskifteskjema til portering@happybytes.no
Hvordan bytter man eier av et nummer?
For å bytte eier av et nummer trenger vi godkjenning både fra parten det skal byttes fra og parten det skal byttes til. Dette løses enkelt ved at man fyller ut et eierskifteskjema og sender det til portering@happybytes.no.
Hva innebærer en kredittsjekk?
Å bli kunde hos Happybytes fordrer at man blir innvileget kreditt basert på en kredittscore. Vi gjennomfører en kredittsjekk av bedriften hos vår partner Creditsafe. Hvis dere ikke blir innvilget kreditt og har spørsmål til informasjonen Creditsafe har registrert, kontakt Creditsafe direkte.
Kredittgrense
For å forhindre misbruk/svindel har Happybytes satt en månedlig kredittgrense på kr 1500,- per bruker. Når dere nærmer dere kredittgrensen vil kontaktpersonen motta en varsel på SMS. Det er også en grense på 1000,- per dag per bruker. Disse grensene kan settes både høyere og lavere basert på bedriftens kredittscore og betalingshistorikk hos oss.
Kunder som passerer kredittgrensen vil bli sperret for utgående trafikk, samt andre tjenester som genererer kostnader.
Merk: Kunder som kan vise til tilfredsstillende fakturahistorikk vil kunne få hevet kredittgrensen ved på kontakte kundeservice på e-post (kundeservice@happybytes.no) eller via chatten nede i høyre hjørne.
Er det bindingstid på abonnementet?
Nei, vi har ingen bindingstid. Hos Happybytes er man kunde fordi man vil, ikke fordi man må. Er man ikke fornøyd og ønsker å bytte til en annen leverandør, står man selvfølgelig fritt til å gjøre det.
Man trenger ikke si ifra til oss om dette da abonnementet ditt vil sies opp automatisk når man overføres til annen operatør.
Vi setter imidlertid stor pris på om dere forteller oss årsaken til at dere vil avslutte abonnementet dere hos oss slik at vi eventuelt kan forbedre oss på dette området. Send oss gjerne en e-post til kundeservice@happybytes.no eller kontakt oss i chatten nederst til høyre på siden.
Avtalevilkår, hvor finner vi de?
Våre avtalevilkår finner dere her.
Kan vi angre og hvordan gjør vi det?
Ja, det er lov å angre. Om dere ønsker å angre så kontakter dere bare kundeservice på kundeservice@happybytes.no eller via chatten nederst til høyre på siden.
Hva gjør jeg om jeg vil klage?
Er det noe dere ikke er fornøyd med hos oss så vil vi veldig gjerne høre fra dere. Kontakt oss på kundeservice@happybytes.no eller direkte i kundeservice-chatten vår nederst i høyre hjørne. Målet vårt er at dere skal være happy, og vi vil gjøre vårt beste for at dere skal bli det.
Om dere har vært i kontakt med oss uten at saken er blitt løst har dere mulighet til å kontakte Brukerklagenemda (bedrifter inntil 10 ansatte).
Er det fri bruk av SMS, MMS og Tale?
Med Happybytes Bedrift får man fri bruk av tale og meldinger i Norge og EU/EØS. Vær oppmerksom på at egne priser gjelder for:
Trafikk fra Norge til Utlandet (også EU/EØS), trafikk i utlandet (utenfor EU/EØS ), trafikk til spesialnummer og innholdstjenester, bruk på skip/ferge, fly og satellitt.
Fri bruk inkluderer inntil 10.000 min/SMS/MMS (bruk utover inkludert kr 0,24 pr min/SMS/MMS)
Priser for Happybytes Bedrift finner dere her.
Er bruk i EU inkludert?
Med Happybytes Bedrift får dere fri bruk av tale og meldinger i Norge og EU/EØS.
Vær oppmerksom på at egne priser gjelder for:
Trafikk fra Norge til utlandet (også EU/EØS), trafikk i utlandet (utenfor EU/EØS ), trafikk til spesialnummer og innholdstjenester, bruk på skip/ferge, fly og satellitt. Fri bruk inkluderer inntil 10.000 min/SMS/MMS (bruk utover inkludert kr 0,24 pr min/SMS/MMS)
Priser for Happybytes Bedrift finner du her.
Har du noen spørsmål rundt dette, kontakt kundeservice per e-post til kundeservice@happybytes.no eller via chatten nederst i høyre hjørne.
Kontakt oss
Send oss en e-post på
kundeservice@happybytes.no
eller chat med oss nederst i høyre hjørne.
Åpningstider: Hverdager 9-17